Panaszkezelés (Reklamáció)
Kérdése van a folyamatos vércukorszintmérő rendszer használatával kapcsolatban?
Vegye fel a kapcsolatot technikai ügyfélszolgálatunkkal:
Hétfő – Péntek 7:00–17:00, telefonszám: +421 903 281 659; +36707940294
munkaidőn és hétvégén kívül: SMS vagy e-mail: tech.tamogatas@aimport.hu
MÉRÉSI PROBLÉMÁK - GARANCIÁLIS BEJELENTÉS
Az alábbiakban hasznos információkat találhat mérési hibák esetén, valamint az érzékelőkkel vagy jeladókkal kapcsolatos garanciális igények érvényesítéséhez.
- A Dexcom rendszerrel kapcsolatos visszatérő problémák esetén vegye fel a kapcsolatot technikai ügyfélszolgálatunkkal: +421 903 281 659; +36707940294 Ha nem biztos benne, ne próbálja meg maga megoldani a mérési hibát, ne távolítsa el az érzékelőt, és ne cserélje ki az jeladót anélkül, hogy szakembereinkkel konzultálna. Garanciális igényt, előzetes kapcsolatfelvétel és technikusainkkal történő egyeztetés nélkül, nem tudunk elfogadni.
- Nem eredeti szoftverek vagy harmadik féltől származó alkalmazások használatával és továbbá az inkompatibilis mobiltelefonok használata esetén a felhasználó elveszíti a jogot a Dexcom termékek garanciális cseréjére, lásd Felhasználói kézikönyvek: https://www.dexcom.com/hu-HU/downloadsandguides/search
- Probléma
- Készítsen fényképet a Dexcom mobilalkalmazás beállításairól is, ahol az érzékelő aktiválásának ideje és a használt távadó száma szerepel → csatolja a képet a garanciális bejelentéshez.
- Panasz bejelentéséhez csatolja a Dexcom Clarity grafikonjait. Ezek feltétlenül szükségesek a elbírálásához. Válassza ki az eső napot, amikor az érzékelőt alkalmazta (kezdési idő) + a következő napokat, amíg a rögzített adatok és a jel kimarad.
- Üzemképtelen jeladóval kapcsolatos panasz esetén SZÜKSÉGES a jeladót a felhasználó kezdőbetűivel elküldeni a következő címre: AIMPORT.CZ, s.r.o., panasz, Vožická 2604, Tábor, 390 02 [Cseh Köztársaság]
- Azok a felhasználók, akik csak inzulinpumpával rendelkeznek, és nem használják a Dexcom mobilalkalmazást, csatolják a Glooko grafikonjaikat
- Garanciális bejelentéshez küldje el az alábbi adatokat erre az email címre: reklamacio@aimport.hu. Tájékoztatni fogjuk az ügy menetéről.
- Elküldendő adatok:
- 1/ beteg - név, cím, születési dátum, súly
- 2/ Melyik alkalmazásban figyeli az értékeket: G6 Mobile, Glooko vagy Dexcom Clarity?
- 3/ Felhasználónév: Dexcom vagy Glooko (NEM a jelszót)
- 4/ Az érzékelő elindításának dátuma + LOT szám. A behelyezett jeladó (transmitter) sorozatszáma (SN).
- 5/ Hibaüzenetek és grafikonok (Dexcom Clarity grafikon, Glooko grafikon).
- 6/ Szöveges leírás a problémáról.
- 7/ A mobiltelefon pontos típusa és az operációs rendszer verziója (Android…, iOS… ..)
- 8/ Telefonszám és email, amin elérhetjük (beteg vagy felelős képviselő)
Garanciális igényét az alábbi űrlapon is bejelentheti:
Ez esetben is adja meg a fent részletezett adatokat.