Panaszkezelés (Reklamáció)

Kérdése van a folyamatos vércukorszintmérő rendszer használatával kapcsolatban?

Vegye fel a kapcsolatot technikai ügyfélszolgálatunkkal:

Hétfő – Péntek 7:00–17:00, telefonszám: +421 903 281 659; +36707940294

munkaidőn és hétvégén kívül: SMS vagy e-mail: tech.tamogatas@aimport.hu



MÉRÉSI PROBLÉMÁK - GARANCIÁLIS BEJELENTÉS

Az alábbiakban hasznos információkat találhat mérési hibák esetén, valamint az érzékelőkkel vagy jeladókkal kapcsolatos garanciális igények érvényesítéséhez.

  1.  A Dexcom rendszerrel kapcsolatos visszatérő problémák esetén vegye fel a kapcsolatot technikai ügyfélszolgálatunkkal: +421 903 281 659; +36707940294 Ha nem biztos benne, ne próbálja meg maga megoldani a mérési hibát, ne távolítsa el az érzékelőt, és ne cserélje ki az jeladót anélkül, hogy szakembereinkkel konzultálna. Garanciális igényt, előzetes kapcsolatfelvétel és technikusainkkal történő egyeztetés nélkül, nem tudunk elfogadni.
  2. Nem eredeti szoftverek vagy harmadik féltől származó alkalmazások használatával és továbbá az inkompatibilis mobiltelefonok használata esetén a felhasználó elveszíti a jogot a Dexcom termékek garanciális cseréjére, lásd Felhasználói kézikönyvek:  https://www.dexcom.com/hu-HU/downloadsandguides/search
  3. Probléma esetén próbáljon meg  fényképeket készíteni a hibaüzenetről (lásd az alábbi képeket), amelyek a G6 mobilalkalmazásokban vagy az inzulinpumpa kijelzőjén jelennek meg → a képet csatolja a garanciális bejelentéshez.



  4. Készítsen fényképet a Dexcom mobilalkalmazás beállításairól is, ahol az érzékelő aktiválásának ideje és a használt távadó száma szerepel → csatolja a képet a garanciális bejelentéshez.    


  5. Panasz bejelentéséhez csatolja a Dexcom Clarity grafikonjait. Ezek feltétlenül szükségesek a elbírálásához. Válassza ki az eső napot, amikor az érzékelőt alkalmazta (kezdési idő) + a következő napokat, amíg a rögzített adatok és a jel kimarad.                        

  6. Üzemképtelen jeladóval kapcsolatos panasz esetén SZÜKSÉGES a jeladót a felhasználó kezdőbetűivel elküldeni a következő címre: AIMPORT.CZ, s.r.o., panasz, Vožická 2604, Tábor, 390 02 [Cseh Köztársaság]
  7. Azok a felhasználók, akik csak inzulinpumpával rendelkeznek, és nem használják a Dexcom mobilalkalmazást, csatolják a Glooko grafikonjaikat
  8. Garanciális bejelentéshez küldje el az alábbi adatokat erre az email címre: reklamacio@aimport.hu. Tájékoztatni fogjuk az ügy menetéről.
  • Elküldendő adatok:
  • 1/ beteg - név, cím, születési dátum, súly
  • 2/ Melyik alkalmazásban figyeli az értékeket: G6 Mobile, Glooko vagy Dexcom Clarity?
  • 3/ Felhasználónév: Dexcom vagy Glooko (NEM a jelszót)
  • 4/ Az érzékelő elindításának dátuma + LOT szám. A behelyezett jeladó (transmitter) sorozatszáma (SN).
  • 5/ Hibaüzenetek és grafikonok (Dexcom Clarity grafikon, Glooko grafikon).
  • 6/ Szöveges leírás a problémáról.
  • 7/ A mobiltelefon pontos típusa és az operációs rendszer verziója (Android…, iOS… ..)
  • 8/ Telefonszám és email, amin elérhetjük (beteg vagy felelős képviselő)



Garanciális igényét az alábbi űrlapon is bejelentheti:
Ez esetben is adja meg a fent részletezett adatokat.

* Kötelező tételek